čtvrtek 18. srpna 2016

OI Klub - červencová Sázava

V červenci pár OI i neOI studentů vyrazilo pokořit Sázavu :) Jak se měli, se můžete podívat níže, své zážitky sepsala Jíťa a Kuba.
Pokud máte chuť zažít něco podobného, vězte, že pořádáme další OI Sázavu v termínu 26.8 (pátek) odpoledne až 28.8. (neděle). Akce na Facebooku je zde, přihlašování na email sinova@fel.cvut.cz do 21.8. včetně.

Jíťa:

Další OI akce, už nějak tradičně jsem se na ní opět vydala. Sice jsem četla, že nás nejede zas tolik, ale tušila jsem, že to bude super! A taky že bylo.
V 16:00 jsme se sešli na Hájích a hned tam jsem byla potěšena - aneb jak potěšit FELáka? Dát mu elektřinu, aby mohl nabíjet svá chytrá zařízení. Bohužel cesta nebyla tak super a nabrali jsme trochu zpoždění. Ale nevadilo nám to, u vlakového nádraží jsme si v horku dali studené pivo a bylo nám prima. Pak jsme přijeli do kempu u Kouzelníka v Kácově, ubytovali se a hurá do místního pivovaru, ochutnat jejich speciality. Později večer jsme si ještě zazpívali u ohně při příjemném zvuku kytary a pak už šli nabírat síly na další den.
Ráno jsme vstali, počasí bylo krásné, posnídali jsme na pláži a vyrazili na vláček, který nás měl zavést do Zruče, kde na nás čekaly loďky. Z dálky jsme zkoukli krásný zdejší zámek a už jsme se nalodili, před sebou asi 18 km. Voda byla v parnu příjemná, smáli jsme se, hovořili s ostatními vodáky a bylo nám fajn. Dokonce jsme se na chvíli připojili ke skupině pár lodí, kde se nebáli vody a hráli na kytaru. S nimi jsme se doplavili až na naší poslední zástavku před Kácovem, dali jsme si svačinku a vyrazili na poslední úsek do našeho kempu.
Večer jsme vyrazili na večeři a pak brzo spát, abychom ráno vstali. Já sama vstala dříve a prošla si náměstí Kácova, kde je krásný zámek. Opět jsme posnídali na pláži a sbalili si věci, neboť dnes jsme se plavili do naší cílové stanice - Českého Šternberka. To už bylo větší parno a tak jsme se rádi vykoupali v příjemně studené Sázavě. V cílové stanici jsme posvačili, dali si zmrzku, vylezli k hradu a pak už pádili na spěšný vlak směr Praha. Pokud to shrnu, bavila jsem se od pátka odpoledne do neděle večer, Sázava byla docela sjízdná, nemuseli jsme přenášet žádný jez, ale vody mohlo být více. ovšem na další akci OI nebudu chybět.

Kuba:

OI Sázava byla super hlavně kvůli dobré partě, pro kterou vlastně skoro nic nečinilo problém, i když moje organizace měla i trochu stinné stránky.
Všechno začalo po čtvrté hodině na Hájích, kdy jsme nastoupili do autobusu, který za Prahou nabral zpoždění. Museli jsme tedy počkat v hospůdce v Sázavě a následně dojet do kempu U Kouzelníka v Kácově, kde jsme postavili stany a přebrodili řeku do místního pivovaru, kde se dvanáctka za dvacku přímo podbízí ke konzumaci. V noci jsme se pak přemístili zpět do kempu, kde si Jíťa půjčila kytaru od sousedů a všechny svým hraním nadchla.
Druhý den jsme všichni úspěšně vstali a vyrazili jsme na vlak, ten měl sice opět zpoždění, ale to nám tolik nevadilo. Ve Zruči, kde jsme vysedli z vlaku, jsem odvedl svoji skupinu trochu špatným směrem. Všichni vodáci šli druhým směrem, ale já jsem byl přesvědčený o své pravdě. Naštěstí jsem za pomoci svých souputníků místo předání lodí našel (sice jsem i teď přesvědčený o tom, že mají chybu na mapě od půjčovny, ale mohl jsem si vzít alespoň telefonní číslo...).
Naše loď, která měla vnitřek těžký okolo dvou metráků, občas trochu drhla. Po zkoušení trošku šílenějších věcí jsme se párkrát cvakli. OI tričko jsme dvakrát vylovili, ale třetí koupání se mu stalo osudným, protože bylo utopeno v hlubokém bahně. Nechť je mu Sázava rájem. Po doražení do kempu naše loď do kempu nejdřív ani nešla, mířila totiž rovnou k pivovaru, protože jsme měli hlad. Tam jsme si přisedli k dalším vodákům a pustili se do konverzace. Po jídle jsme se vrátili umýt svá těla a pak znovu do pivovaru. Ostatní lodě to vzali trochu odpočinkověji, tak za to můj lodní parťák trošku vzal a vydržel nejdéle, protože já jsem taky brzo odpadl.
V neděli jsme zabalili stany a odjeli směr Šternberk. Trošku jsme spěchali, protože lodě vybírali už před třetí, nicméně jsme to stihli až zbytečně rychle a oni měli také trochu zpoždění. Dali jsme si předvečeři a pak se šli rychle podívat na hrad, protože už nebylo moc času, cestou jsme potkali dobrou zmrzlinu, tak jsme ji chvíli ochutnávali. Na kopci jsme udělali pár fotek a vyrazili k vlaku. V Praze jsme se všichni v míru rozešli.
Doufám, že si to všichni užili, protože já si to taky užil a rád pojedu znovu. Tímto děkuji všem členům, kterými jsou Jíťa, Petr, Péťa, Tom a Marťas, za jejich trpělivost, odvahu, toleranci a pěkně strávený víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat