pondělí 30. května 2011

Úspěch OI na Univerzitním maratonu 8.5.2011!

V neděli 8.5. se OI opět zúčastnila Univerzitního maratonu – tentokráte se běželo o pohár rektora Univerzity Karlovy. Letos jsme nasadili dva týmy, z nichž jeden byl nakonec velmi úspěšný – získal druhé místo (s časem 2:47:59) za týmem ze Szegedu! V celkové kvalifikaci všech 402 štafet maratonského víkendu byl 8. Krásnou tečkou za veškerým trénováním a samotným náročným závodem byl pro všechny členy našich štafet Galavečer v hotelu Hilton ;-)

Dojmy první mistrovské štafety shrnují její členové Ondra a Martin:

Ondra Ivančík:
(o vyhlášení na Galavečeru v Hiltonu) Bolo to super! Pekné baby hneď na začiatku nás privítali sektom a počas celého večera sme degustovali víno :) Ku koncu hudba, tak sme mohli aj trochu vytráviť tie dobroty, čo sme do seba natlačili, aby sa nám z každého ušlo :D
Moje dojmy z behu? Som rád, že som sa štafety zúčastnil, atmosféra a organizácia bola vynikajúca. Motivovalo ma behať pravidelne pred závodom, keď bola možnosť umiestniť sa na stupni víťazov (podľa výsledkov z minulého roka). Ako rekreačný bežec som bol so svojím výsledkom 41:23 spokojný. Pred závodom som si optimisticky hovoril, že to musím dá
t do 42 minút. To by sa mi nepodarilo bez Martina Tuku, bývalého bežca do vrchu, ktorý ma poštval po všetkých kopcoch v Prahe a ja som tak mohol nahnať kondičku. Štafeta sa mi behala veľmi dobre, mohol som ísť na doraz. Dokonca sa mi podarilo nájsť parťáka, s ktorým sme sa celých 40 minút ťahali ;-)

Martin Tuka
Ja som niekedy celkom pretekal, a tak bolo skvelé pripomenúť si staré časy a bežať opäť s číslom na chrbte. Obzvlášť na takom preteku, akým je Pražský maratón. Atmosféra bola úžasná a skvelo som si to užil. Za skvelú akciu patrí poďakovanie všetkým bežcom OI, a zvlášť mojim kolegom, ktorí našu štafetu vytiahli na druhé miesto.

A jaké má zážitky část druhé OI štafety?

Petr Mezek:
Běžel jsem v barvách OI maratonskou štafetu již podruhé a musím říci, že je to akce čím dál tím více podařená. Prostě jsme již ostřílení. Jako vloni vyšlo krásné počasí (čti pekelné horko na běh v černém triku) a celá Praha žila během. Okolostojící davy mě burcovaly k rychlému běhu a tak jsem kolem pátého kilometru svého úseku myslel, že se rozpadnu. Ale pořadatelé na mě mysleli a nabídli mi pomeranč s banánem a pohárek pití ;-))) Takto oživen jsem doběhnul až do cíle, k
de jsem předal štafetový náramek a vychutnával blažený pocit doběhnutí.
Celé maratonské dění jsme zakončili Galavečerem v hotelu Hilton, kde mí rychlejší kolegové - dobře, o dost rychlejší – vystoupili na bednu. A protože druhé místo ajťáků je událost překvapivá, tak jsme to patřičně oslavili.
Oproti loňsku jsem se zlepšil o minutu, tak jsem nadmíru spokojen a již se těším na další ročník ;-)

Ondra Jelínek:
Přes trošku hektický úvod (poradit cizincům-běžcům, zeptat se policisty, kde je Klementinum, najít OI zázemí) probíhal zbytek akce v poklidu. Byla to moje první štafeta v životě, tak jsem se trochu bál, že bych mohl nechtěně projít kolem nějakého snímače čipu a diskvalifikovat tak celou štafetu. Nakonec vše ale dobře dopadlo a výsledný čas se spočítal správně ;-)
A teď něco o mojí části běhu (závěrečných 12,195km): Bál jsem se trochu počasí, jelikož celé dopoledne svítilo sluníčko a bylo krásně, ale možná až moc a strachoval jsem se, že mi na trati bude strašné vedro. Naštěstí se asi po prvních dvou kilometrech troch
u zatáhlo a měl jsem pro běh příznivé podmínky. Běželo se mi docela lehce a cestou jsem si užíval diváky, kteří nás mohutně povzbuzovali. No a finiš za hlasité podpory obou OI štafet v Pařížské byl grandiózní :)

Děkujeme všem běžcům a těšíme se na další ročník!
Fotky z akce

Žádné komentáře:

Okomentovat